.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعاوني بهمن ايثار مازندران مشكل منابع مالي ندارد

 مديركل تعاون استان مازندران گفت: تعاوني بهمن ايثار در مازندران مشكل منابع مالي ندارد.
 

اسماعيل نيلچيان داشت: تعاوني‌ها اعتباري‌هايي كه در مازندران هستند از اداره كل تعاون مازندران مجوز فعاليت ندارند و فعاليتشان صرفاً در حد شهرستان و استان ديگر است.
وي تصريح كرد: تعاوني اعتباري موجود در مازندران به خاطر خدمات مناسبي كه ارائه مي‌دهند مشكلي ندارند و از طريق بانك مركزي پيگير اين هستند كه كارشان را قانونمند كنند.
نيلچيان ادامه داد: موجي كه عليه تعاوني بهمن ايثار در حال حاضر درست شد از استان گلستان و شهر گنبد است و اين تعاوني‌ها مشكل منابع مالي ندارند.
وي ادامه داد: بيشترين دليل تجمع مشتريان در بانك تعهدي است كه به بانك مركزي داشتند، مقداري از پول آنها نزد بانك مركزي است و مقداري هم به علت عدم برگشت پولي است كه به صورت وام در اختيار آنهاست.
مديركل تعاون مازندران با اعلام اينكه مسئولان كمك كنند تا چالشي كه براي تعاوني بهمن ايثار انجام شد خاتمه يابد، افزود: تعاوني بهمن ايثار به دنبال ايجاد بانك قرض‌الحسنه است.
وي در ادامه گفت‌وگو با فارس مبني بر قانوني بودن فعاليت تعاوني‌ها در مازندران گفت: قانوني و غيرقانوني بودن فعاليت پولي در كشور را بايد بانك مركزي اعلام كند و تعاوني‌هايي كه فعاليت مالي آنها مورد تاييد است در سايت بانك مركزي وجود دارد.
وي با اعلام اينكه تاسيس تعاوني در شهرها با مجوز تعاون انجام مي‌شود، بيان داشت: تعاوني‌ها به خاطر اينكه بتوانند همه تعهدات بانك مركز را انجام دهند با پيشنهاد بانك مركزي براي ادغام با يكديگر مواجه شدند.
وي در پايان گفت: تعاوني بهمن ايثار به دنبال احداث بانك قرض‌الحسنه است.
به گزارش فارس، حساب تعاوني اعتباري بهمن ايثار از سوي بانك مركزي به علت بي‌توجهي به ساماندهي موسسات مالي، پولي و اعتباري مسدود شد.
تعاوني اعتباري بهمن ايثار بيش از يك هزار و 500 شعبه در سراسر كشور دارد كه هفت شعبه آن در شهرستان ساري فعاليت مي‌كنند.
مشتريان اين بانك پس از مسدود شدن حساب به شعبه‌هاي مختلف آن حاضر شدند و خواستار دريافت سپرده‌هاي خود شده‌اند.
مسئول يكي از شعبه‌هاي تعاوني اعتباري بهمن ايثار شهرستان ساري كه با انبوهي از جمعيت در بلوار امير مازندراني مواجه است با اشاره به اينكه بانك مركزي حساب اين تعاوني را مسدود كرده است، گفت: بانك مركزي خواستار ادغام چند تعاوني با يكديگر است ولي هيچكدام از تعاوني‌ها اين طرح را قبول ندارند.
وي ادامه داد: مشتريان نبايد نگران سپرده‌هاي خود باشند زيرا تمام اين سپرده‌ها در اختيار بانك مركزي قرار دارد و پس از برطرف شدن مشكل، روند كار مثل گذشته ادامه خواهد يافت.
در برخي شهرها شعبه‌هاي تعاوني اعتباري بهمن ايثار براي آرام كردن مشتريان اقدام به صدو چك‌هاي بلند مدت( يك هفته تا 10 روز) مي‌كنند.
به گزارش فارس، قرار بود امروز پس از وقوع اين مشكل جلسه‌اي در استانداري مازندران برگزار شود./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.